Hermes Germany przechodzi proces digitalizacji z Comarch ERP Enterprise i Comarch ICT: większa automatyzacja i wydajność

407

Jako jedna z wiodących firm logistycznych, Hermes Germany GmbH zarządza procesami za pomocą oprogramowania Comarch ERP Enterprise. Przedsiębiorstwo korzysta z wersji chmurowej systemu zlokalizowanego w Comarch Data Center w Dreźnie. Dzięki dobrym doświadczeniom w tym długoterminowym projekcie, umowa z Comarch ICT na usługi dodatkowe, takie jak hosting i usługi w zakresie bezpieczeństwa, została teraz przedłużona o kolejne pięć lat.

Firma Hermes Germany GmbH rozpoczęła poszukiwania nowoczesnego oprogramowania ERP, pozwalającego na jego elastyczne wykorzystanie. Celem było uproszczenie, zautomatyzowanie i przyspieszenie istniejących procesów. Wybór padł na portfolio dostawcy usług IT, który mógłby zaoferować innowacyjne oprogramowanie i jedną spójną usługę: działająca na arenie międzynarodowej firma Comarch reprezentowana jest w krajach niemieckojęzycznych w jedenastu lokalizacjach, pięciu centrach rozwoju oraz posiada własne Data Center.

Lars Schröder, dyrektor działu BI & Enterprise Solutions w Hermes Germany, wyjaśnia powody tej decyzji: dzięki możliwościom Comarch ERP Enterprise w zakresie wielofirmowości, byliśmy w stanie bardzo szybko połączyć nasze procesy w jeden system. Przekonał nas także fakt, że Comarch obsługuje już wielu referencyjnych klientów z branży logistycznej i handlu detalicznego. Podobało mi się również zaangażowanie ekspertów firmy Comarch: zaproponowali nam specjalną ofertę dla Hermes, aby pokazać nam na konkretnych przykładach, w jaki sposób Hermes Germany może korzystać z Comarch ERP Enterprise, aby prowadzić firmę o wielowymiarowej strukturze za pomocą centralnego zarządzania magazynami rozproszonymi we wszystkich lokalizacjach*.

Obecnie Hermes Germany szybciej realizuje procesy rozliczeniowe, a dzięki prostym do przeprowadzenia konfiguracjom może w elastyczny sposób wprowadzać zmiany w systemie. System Comarch ERP Enterprise wykorzystywany jest w obszarach takich jak zakupy, sprzedaż, księgowość, controlling, zaopatrzenie, serwis, magazynowanie, a także zarządzanie dokumentami.