Reichelt elektronik chce zdobyć polski rynek

732

Reichelt elektronik ogłasza wejście na polski rynek i zapowiada konkurencji: „Chcemy zostać liderem sprzedaży na polskim rynku w kategorii oferowanych przez nas produktów“ mówi prezes Ulf Timmermann. Wraz z uruchomieniem polskiego sklepu reichelt kontynuuje strategię rozwoju międzynarodowego.

Sąsiedzi nadający na tych samych falach
Od teraz polscy klienci mogą wybierać spośród 85 000 produktów: komponentów elektronicznych, narzędzi, technologii PC i sieciowych. Informacje oraz kompleksowa obsługa klienta będą dostępne w języku polskim. Firma chce dostarczyć polskim klientom usługi tej samej jakości, jak w Niemczech. Wszystkie informacje, poradniki oraz inspiracje fani elektroniki znajdą na specjalnym blogu dostępnym w polskiej wersji językowej.
Już dziś możemy zauważyć pozytywny odbiór sklepu. „Pojawiliśmy się na polskim rynku oferując produkty, na które obecnie jest duże zapotrzebowanie, m.in. karty graficzne o wysokiej wydajności, potrzebne np. do kopania bitcoinów. W ten sposób zdobyliśmy serca polskich klientów, mimo braku polskiej wersji językowej sklepu“ mówi Ulf Timmermann.

Zapowiedź walki z konkurencją
Po zakończonym sukcesem wejściu na rynek brytyjski i francuski, Polska jest trzecim krajem, któremu udostępniono sklep online w ojczystym języku. Dzięki zdobytemu doświadczeniu firma stawia sobie ambitne cele: „Chcemy zostać w Polsce liderem sprzedaży w kategorii oferowanych przez nas produktów“ – mówi Timmermann. Pierwszym krokiem była rozbudowa centrum logistycznego w Sande wiosną tego roku, tak aby było w stanie pomieścić do 150 000 produktów i obsłużyć 10 000 zamówień dziennie. Dzięki szybkiej i wydajnej logistyce oraz wysokiej jakości produktom w atrakcyjnych cenach, firma reichelt elektronik jest gotowa na zdobywanie kolejnych międzynarodowych rynków.

„Świat stał się mały“
„Jesteśmy pewni, że nasza oferta – produkty, usługi i zgromadzona wiedza zjednoczą nam klientów zainteresowanych elektroniką na całym świecie, podobnie jak w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji, gdzie odnieśliśmy sukces“ wyjaśnia Ulf Timmermann. „Internet sprawił, że świat nagle stał się mały i okazało się, że polscy elektronicy – czy to w sektorze B2B czy też klienci prywatni – mają takie same potrzeby i oczekiwania jak klienci niemieccy. W przeciwieństwie do ludzi, elektronika nie zna granic. Wraz z uruchomieniem polskiej wersji sklepu online, nie tylko realizujemy naszą strategię rozwoju na rynkach międzynarodowych, lecz chcemy również wzmocnić i rozwinąć relacje, które do tej pory udało nam się nawiązać“.

Źródło: Reichelt