Tork Vision Sprzątanie wnosi Przemysł 4.0 do działań sprzątających

118

Tork oferuje ulepszone rozwiązanie, wykorzystujące dane uzyskiwane w czasie rzeczywistym, aby pomóc kierownikom obiektów przemysłowych spełnić zwiększone wymagania dotyczące czyszczenia, wydajności operacyjnej i przestrzegania zasad higieny.

Tork, marka Essity, zrewolucjonizowała branżę wprowadzając w 2014 roku technologię sprzątania opartego na danych. Niewiele osób zdawało sobie wówczas sprawę, w jaki sposób rozwiązania cyfrowe mogą pomóc menadżerom i firmom sprzątającym w spełnieniu wymagań związanych ze sprzątaniem, bez konieczności zwiększania liczby personelu. Internet Rzeczy zmienia sposób działania wielu branż, ponieważ analizy oparte na danych pomagają zwiększać produktywność
i efektywniej wykorzystywać zasoby.

Marka Tork wprowadziła ulepszone rozwiązanie – Tork Vision Sprzątanie. Dzięki cyfrowej technologii, kierownicy obiektów i pracownicy firm sprzątających mogą korzystać z danych w czasie rzeczywistym. Wskazują one, kiedy i gdzie w zakładach jest potrzebne sprzątanie. Ponadto ułatwiają adaptację do zmieniających się wymagań higienicznych, pozwalają skupić się na priorytetach i uniknąć wykonywania zbędnych działań. Usługa pomaga również ustalić, czy nie ma przestojów w produkcji spowodowanych brakiem środków higienicznych w toaletach, szatniach
i pomieszczeniach socjalnych.

Klienci Tork twierdzą, że przejście na sprzątanie oparte na danych pomogło im zwiększyć wydajność operacyjną, zmniejszyć ilość odpadów oraz:

  • zyskać pewność, że dozowniki pozostają napełnione przez 99% czasu[1]
  • zmniejszyć liczbę kontroli dozowników o 91%, oszczędzając tym samym setki godzin pracy rocznie[2]
  • oszczędzić 20% godzin sprzątania[3] i skupić się na najważniejszych kwestiach.

– Na przestrzeni lat nasi klienci z różnych branż przekonali się, że sprzątanie oparte na danych przynosi znacznie więcej korzyści poza wyposażeniem personelu w inteligentne rozwiązania, skróceniem czasu rozwiązywania problemów i optymalizacją częstotliwości sprzątania — mówi Charishma Kothari, dyrektor ds. usług i rozwiązań w Essity – Wykorzystanie danych uzyskiwanych w czasie rzeczywistym pozwala na zmianę całego modelu pracy i osiągnięcie zarówno większego zadowolenia pracowników oraz lepszych wyników, umożliwiając personelowi sprzątającemu przyjemniejszą i bardziej wydajną pracę.